Miskó Anita

ügyfélszolgálati munkatárs

Ügyintéző titkár képzést végeztem és többéves ügyfélszolgálati tapasztalatot hozok.

A korábbi ügyfélszolgálati munkámban jellemzően a hívásmennyiség volt fókuszban, ez volt az értékmérő és emellett az emberi tényező kevésbé tudott kibontakozni. Ez a fajta teljesítménykényszer sokat tanított nekem és motivált, hogy a legjobbat hozzam ki magamból, de mentálisan kimerítő tudott lenni.

A Pannon Kincstárban ügyfélszolgálati tevékenységem során kibontakozhatott az önálló munkavégzésem; úgy érzem jól gazdálkodom az időmmel, a fogadott hívásmennyiség mellett a minőség is fókuszba kerülhet ezáltal. Mindig megkapom a támogatást, emellett pedig ösztönöznek is, hogy önálló döntéseket hozzak.

A munkám egyfajta híd a tanulók és a tanulmányi referensek között, így bármilyen kérdéssel fordulhattok hozzám a képzésekkel kapcsolatban.

Jól kommunikálok az emberekkel, könnyen kialakítom a bizalmat. Asszertív kommunikációra törekszem és mindig az a célom, hogy megtaláljuk a megoldást, amely mindenkinek jó. Az emberek sokfélék, ez néha kihívás, de éppen ezt szeretem a munkámban. Az évek során szerzett tapasztalataimra is tudok támaszkodni, hogy kezeljem a helyzeteket.

Dísznövénykertész végzettségem is van, gyerekkorom óta nagyon szeretem a természetet, a növényeket.  Szabadidőmben floráriumokat építek és rendszeresen sportolok, TRX és cross-tréningre járok. Önfejlesztéssel is foglalkozom, pszichológiai témájú könyveket olvasok, előadásokat hallgatok. Úgy érzem, egyre inkább hasonló gondolkodású embereket vonzok be az életembe és olyanokkal találkozom, akik mellett igazán önmagam lehetek.

Vissza