
Miskó Anita
ügyfélszolgálati munkatárs
Ügyintéző titkár képzést végeztem és többéves ügyfélszolgálati tapasztalatot hozok.
A korábbi ügyfélszolgálati munkámban jellemzően a hívásmennyiség volt fókuszban, ez volt az értékmérő és emellett az emberi tényező kevésbé tudott kibontakozni. Ez a fajta teljesítménykényszer sokat tanított nekem és motivált, hogy a legjobbat hozzam ki magamból, de mentálisan kimerítő tudott lenni.
A Pannon Kincstárban ügyfélszolgálati tevékenységem során kibontakozhatott az önálló munkavégzésem; úgy érzem jól gazdálkodom az időmmel, a fogadott hívásmennyiség mellett a minőség is fókuszba kerülhet ezáltal. Mindig megkapom a támogatást, emellett pedig ösztönöznek is, hogy önálló döntéseket hozzak.
A munkám egyfajta híd a tanulók és a tanulmányi referensek között, így bármilyen kérdéssel fordulhattok hozzám a képzésekkel kapcsolatban.
Jól kommunikálok az emberekkel, könnyen kialakítom a bizalmat. Asszertív kommunikációra törekszem és mindig az a célom, hogy megtaláljuk a megoldást, amely mindenkinek jó. Az emberek sokfélék, ez néha kihívás, de éppen ezt szeretem a munkámban. Az évek során szerzett tapasztalataimra is tudok támaszkodni, hogy kezeljem a helyzeteket.
Dísznövénykertész végzettségem is van, gyerekkorom óta nagyon szeretem a természetet, a növényeket. Szabadidőmben floráriumokat építek és rendszeresen sportolok, TRX és cross-tréningre járok. Önfejlesztéssel is foglalkozom, pszichológiai témájú könyveket olvasok, előadásokat hallgatok. Úgy érzem, egyre inkább hasonló gondolkodású embereket vonzok be az életembe és olyanokkal találkozom, akik mellett igazán önmagam lehetek.