Oláh Győző

tanulmányi referens

Az ügyfélszolgálati munkáról elmondhatom, hogy már hazai pálya nekem. Korábban call centeresként dolgoztam, innen hoztam hozzá tapasztalatot.

Fontos szempont volt, amikor ide jöttem, hogy a Pannon Kincstár egész közege nagyon fiatalos és jó a hangulat. Ami szintén sokat számít, az az irodai környezet, az adminisztrációs munka és persze a kommunikáció, hiszen ez az én igazi terepem. Itt is határidők mentén dolgozunk, bőven van feladat, de a munka gördülékeny és pörgős. Talán mások számára ijesztően hangzik a szombati munkanap, de én éppen ilyenkor élhetem meg azt a fajta direkt ügyfélszolgálatos munkát, amit szeretek. Ugyanis ilyenkor van a legtöbb lehetőségünk személyesen beszélgetni veletek.

A Pannon Kincstárba érkezésemkor nagyon tetszett, hogy mindenki támogató volt és segítették a beilleszkedésemet. Mindenben ezt a pozitív hozzáállást érzem. Összetartó a csapat, odafigyelünk egymásra, és ezt igyekszünk átadni a tanulóinknak is. Izgalmas dolog megélni, hogy bár én is nemrég végeztem, most már az oktatói oldalon mozgok, és a tanárainkat is képviselem, akiket nagyon hamar megkedveltem.

A saját erősségeim közül a mindennapi munkámban a kommunikációra van a legnagyobb szükség. Nagyon fontos az is, hogy mindent precízen végezzünk. Ehhez pedig nekem nagyon jól jön, hogy szeretem az adminisztrációt és szerencsére könnyen feltalálom magam. Forduljatok hozzám bátran, a képzésekkel kapcsolatos minden kérdésetekre, kérésetekre igyekszem választ és megoldást találni!

Vissza