Skip to main content
Ügyfélkapu bejelentkezés
Ügyfélkapu bejelentkezés

Oláh Győző

tanulmányi referens

Az ügyfélszolgálati munkáról elmondhatom, hogy már hazai pálya nekem. Korábban call centeresként dolgoztam, innen hoztam hozzá tapasztalatot.

Fontos szempont volt, amikor ide jöttem, hogy a Pannon Kincstár egész közege nagyon fiatalos és jó a hangulat. Ami szintén sokat számít, az az irodai környezet, az adminisztrációs munka és persze a kommunikáció, hiszen ez az én igazi terepem. Itt is határidők mentén dolgozunk, bőven van feladat, de a munka gördülékeny és pörgős. Talán mások számára ijesztően hangzik a szombati munkanap, de én éppen ilyenkor élhetem meg azt a fajta direkt ügyfélszolgálatos munkát, amit szeretek. Ugyanis ilyenkor van a legtöbb lehetőségünk személyesen beszélgetni veletek.

A Pannon Kincstárba érkezésemkor nagyon tetszett, hogy mindenki támogató volt és segítették a beilleszkedésemet. Mindenben ezt a pozitív hozzáállást érzem. Összetartó a csapat, odafigyelünk egymásra, és ezt igyekszünk átadni a tanulóinknak is. Izgalmas dolog megélni, hogy bár én is nemrég végeztem, most már az oktatói oldalon mozgok, és a tanárainkat is képviselem, akiket nagyon hamar megkedveltem.

A saját erősségeim közül a mindennapi munkámban a kommunikációra van a legnagyobb szükség. Nagyon fontos az is, hogy mindent precízen végezzünk. Ehhez pedig nekem nagyon jól jön, hogy szeretem az adminisztrációt és szerencsére könnyen feltalálom magam. Forduljatok hozzám bátran, a képzésekkel kapcsolatos minden kérdésetekre, kérésetekre igyekszem választ és megoldást találni!

Vissza