Skip to main content
Halász Dorottya, ügyfélkapcsolati adminisztátor munkatárs, Pannon Kincstár

Halász Dorottya

ügyfélkapcsolati munkatárs

A vendéglátás területéről érkeztem, ennek megfelelő szakirányú iskolába jártam, ezután pedig a kereskedelemben is töltöttem időt.

Az egyetemi tanulmányaimat az ELTE anglisztika szakán kezdtem el, mert az akkori tervem a fordítói mesterszak elvégzése volt, de az online oktatás idején végül más irányba fordultam.

Egy ideig egy magánorvosi rendelőben dolgoztam recepciós munkakörben.

Amikor rátaláltam a Pannon Kincstárra, olyan munkahelyet kerestem, ahol irodai feladatokat végezhetek fix munkarenddel, miután a kereskedelemben és az orvosi rendelőben is változó beosztással dolgoztam. Az egyik fókuszpontom az állandó napi munkarend volt, a másik pedig az ügyfelekkel való kapcsolódás lehetősége, mivel mindig szerettem emberekkel foglalkozni. Ezen kívül az adminisztráció is vonzott, mert a rendszerezés mindig közel állt hozzám.

Már az interjún is arról beszélgettünk, hogy a Pannonban folyamatosan pörög az élet, így nem ért váratlanul, amikor ezt a mindennapokban is megtapasztaltam. Egyáltalán nem bánom, mert jó a hangulat és biztonságot ad, hogy támaszkodni tudunk egymásra. Szeretek csapatban dolgozni, itt pedig egy összeszokott, kedves, segítő csapatot találtam.

Ügyfélkapcsolati munkatársként elsősorban a központi telefonhívásokat fogadom, tájékoztatom az érdeklődőket, kezelem a központi emaileket, adminisztratív feladatokat látok el.

A szabadidőmben pedig gyakran járok koncertekre és moziba, de otthon is szívesen nézek filmeket és olvasni is nagyon szeretek.

Vissza