Skip to main content
Nagy Anita, Pannon Kincstár, ügyfélkapcsolati vezető

Nagy Anita

ügyfélkapcsolati vezető

Szociálpedagógusként legtöbbet gyermekvédelmi területen dolgoztam, de a szenvedélybeteg-ellátásban és a menekültellátásban is tevékenykedtem. A gyermekekkel és fiatal felnőttekkel végzett segítő munka – minden nehézsége ellenére – sok örömet és hasznos tudást adott. A Pannon Kincstár felé 2022 márciusában köteleződtem el, ami eddigi munkáimhoz képest éles váltás, viszont abszolút kibontakozás volt számomra. Szabadidőmben az aktív pihenést részesítem előnyben.

Ügyfélkapcsolati vezetőként legfontosabb feladatomnak tartom a tanulók elégedettségének és az ügyfelekkel napi szinten kapcsolatba kerülő kollégáim jóllétének megteremtését, biztosítását. A nyílt, őszinte kommunikáció és a megoldásfókuszú működés a jó csapatmunkánk alapja. Az ügyfélkapcsolati irodán mind a tanulmányi referensek, mind a telefonos ügyfélkapcsolati munkatársak elsőként kerülnek kapcsolatba az ügyfelekkel, támogatják a tanulói életutat. Tapasztalatom szerint itt a Pannonnál, amit jól csinálunk, azt elég gyorsan megtesszük és a nehézségekből tanulva folyamatosan fejlődünk.  Hatékony munkavégzésre és hallgatóbarát működésre törekszünk.

Képzéseinkre nagy szeretettel és tapasztalt oktatókkal várunk mindenkit, a kötelező tananyagon felül a szakmai identitás fejlesztésére is figyelmet fordítunk. Jó érzés részesének lenni a tanulóink éltében bekövetkező pozitív változásnak.

„Nincs olyan, hogy jelentéktelen munka. Ezért szükségszerűen mindent szívünk szeretetével és életünk tiszteletével kell tennünk.” – Sri Chinmoy –

Vissza