Adótanácsadó képzés visszanézhető órákkal és ONLINE jegyzetekkel

A korábbi OKJ 55 344 01 Adótanácsadó képzés megszűnt, helyette végezd el megújult, államilag elismert szakmai képzésünket ONLINE!

Ajánlataink

SZEPTEMBERI AJÁNLATAINK

Szombati csoportMost Popular

Egyösszegű tandíjbefizetés esetén: 250 000 Ft

Ft
  • Jelentkezés feltétele: érettségi bizonyítvány és mérlegképes könyvelő szakképesítés (további elfogadott végzettségekről kérdezd kollégánkat)
  • 3 hónap
  • Oktatási napok: hetente szombaton ONLINE elméleti oktatás 8:30-15:10 között
  • Jelentkezési határidő: 2022. augusztus 20.
  • Beiratkozás: folyamatosan ONLINE formában!
  • Kezdés: 2022. szeptember 3.
  • Tandíj részletekben*: 3×87 800 Ft – Részletek ITT!
Jelentkezem Tudj meg többet!

Hétköznapi csoportMost Popular

Egyösszegű tandíjbefizetés esetén: 250 000 Ft

Ft
  • Jelentkezés feltétele: érettségi bizonyítvány és mérlegképes könyvelő szakképesítés (további elfogadott végzettségekről kérdezd kollégánkat)
  • 3 hónap
  • Oktatási napok: hetente kedden és csütörtökön ONLINE elméleti oktatás 17:00-20:10 között
  • Jelentkezési határidő: 2022. augusztus 20.
  • Beiratkozás: folyamatosan ONLINE formában!
  • Kezdés: 2022. szeptember 3.
  • Tandíj részletekben*: 3×87 800 Ft – Részletek ITT!
Jelentkezem Tudj meg többet!

* – További infó a GYIK-ben.

Miért legyél adótanácsadó?

Miből áll a képzés?

Jelentkezem

Tananyagegységek

Gyakran ismételt kérdések

Jelentkezés

A beérkezett jelentkezésedet feldolgozzunk, majd elektronikus úton szerződést kötünk. Az e-szerződést az eszerzodes.hu -n keresztül küldjük ki a jelentkezéskor megadott e-mail címedre.
A képzés indulása előtt legkésőbb 2 héttel jelentkezünk az e-szerződéseddel. Amennyiben, képzésünk mellett a „BIZTOSAN INDUL!” feliratot látod, akkor a jelentkezésed után 1 perccel máris küldjük az e-szerződésedet. FONTOS: e-szerződést csak a személyes adatok megadása esetén tudunk küldeni! Ha elfelejtetted volna megadni személyes adataidat a jelentkezéskor, arra kérünk, hogy ismét küldd el nekünk a jelentkezésedet a kitöltött adataiddal.
Az e-szerződés aláírását követően hozzáférést biztosítunk elektronikus portálunkhoz, az Ügyfélkapuhoz. Az első belépés alkalmával egy pár kattintásos varázsló segítségével tudod kiválasztani a kívánt fizetés módját, itt adhatod meg a költségviselőt (magánszemély, cég), itt tudod feltölteni a kedvezmény igénybevételéhez a szükséges dokumentumokat, nem utolsó sorban csatolnod kell személyes okmányaid befotózott képét.
Amennyiben nem érkezett meg az e-szerződés az e-mail címedre, vagy elakadtál az e-szerződés aláírásával, kérünk, keresd fel a képzés dedikált ügyintézőjét.
Nem, az iskolai rendszeren kívüli felnőttképzésben sajnos nem jár a diákigazolvány.

Fizetés

  • Kismama kedvezmény! A képzés megkezdésekor GYED-en vagy GYES-en lévő kismamák 10% kedvezményt igényelhetnek. A kedvezmény igénybevételének feltétele a gyermek anyakönyvi kivonatának feltöltése Ügyfélkapunkra a beiratkozást követően. (A kedvezmény részletfizetés és egyösszegű fizetés választása esetén is egyaránt érvényes.)
  • A képzés megkezdésekor regisztrált munkanélküliek 10% kedvezményt igényelhetnek, melyről érvényes dokumentumot a beiratkozást követően az Ügyfélkapun keresztül kell feltöltened. (A kedvezmény részletfizetés és egyösszegű fizetés választása esetén is egyaránt érvényes.)
  • Csoportos kedvezmény: hozz magaddal még legalább egy olyan jelentkezőt, aki veled együtt beiratkozik a képzésre, és a tandíj összegéből 10%kedvezményt adunk neked és annak is, akit hoztál. A kedvezményt csak új tanulóink vehetik igénybe, akik korábban nem jártak a Pannon Kincstárba. A kedvezmény igénybevételének feltétele, hogy online jelentkezéskor a megjegyzés rovatban mindenkinél szerepeljen a csoportos kedvezményt igénybevevők neve, azaz, akikkel együtt fogtok beiratkozni. Ha postai úton, e-mailen vagy személyesen jelentkeztek, akkor a neveket a jelentkezési lapra tudjátok ráírni.
  • A fenti kedvezményeink nem összevonhatóak egymással! Továbbá kedvezményes időszak (pl. Early Bird, akciós ár és más promóciók) alatt a fenti kedvezmények nem érvényesíthetők!
    A képzés elindulása előtt e-szerződést kötünk. Az e-szerződés részletesen tartalmazza mikor és milyen összegben kell teljesítened a tandíjat, vizsgadíjat.
    Az e-szerződés aláírását követően hozzáférést biztosítunk elektronikus portálunkhoz, az Ügyfélkapuhoz. Az Ügyfélkapun keresztül lehetőséged nyílik azonnali jóváírás mellett bankkártyával fizetni. Mivel a bankkártyás fizetés mögött egy 256 bites titkosítás gondoskodik adataid védelméről, így elmondhatjuk, hogy ez a fizetési forma a leggyorsabb és legbiztonságosabb. Ha mégis inkább más fizetési lehetőséget választanál, úgy átutalással is fizethetsz, így azonban néhány munkanap is eltelhet, amíg a jóváírást te is láthatod a rendszerben.
    Az e-szerződés aláírását követően hozzáférést biztosítunk elektronikus portálunkhoz, az Ügyfélkapuhoz. Az első belépést követően tudod kiválasztani a fizetés módját, illetve azt, hogy Te vagy a munkáltatód/cég fizeti majd a tandíjat. Céges befizetés esetén az adószámra mindenképpen szükség lesz.

    A képzés menete

    Az Ügyfélkapu / Órarend menü alatt a tanóra előtt 15 perccel elérhetővé válik az „Ugrás az online közvetítésre!” ikon, mely egy kattintással az ONLINE órára csatlakozik. Az ONLINE órához nincs szükség előre telepített szoftverre/applikációra, sőt, a magyar nyelvű környezet könnyen kiismerhető lesz. Ha az ONLINE órához nem tudsz csatlakozni, mert közbeszólt éppen az élet, akkor lehetőséged van az órát visszanézni, ezzel is szeretnénk rugalmasabbá és személyre szabottá tenni a képzés.
    A tanórák jegyzeteit az Ügyfélkapu / Órarend menü alatt a Csatolmányok oszlopban találod. A képzéshez tartozó központi tananyagot az Ügyfélkapu / Letöltések menü alól nyithatod meg.
    A képzéssel kapcsolatban általános tájékoztatóinkat az Ügyfélkapu / Letöltések menü alatt találod. Továbbá a képzés tanulmányi referense havi rendszereséggel, előre kiírt időpontban ONLINE tájékoztatót tart. Iskolánk hivatalos kommunikációs csatornája az e-mail. A képzés ideje alatt minden információt e-mailen küldünk meg, és arra kérünk Téged, hogy megkereséseidet lehetőség szerint e-mailen címezd felénk.

    Vizsgázás

    A szakmai vizsga hasonlóan működik, mint a jogosítvány megszerzése. A képzés sikeres teljesítése esetén annak eredményeiről tanúsítványt állítunk ki számodra, amellyel a központi vizsgaszervezőnél jelentkezhetsz szakmai vizsgára. A vizsga pontos idejéről és annak helyszínéről a központi vizsgaközpont tud bővebb információval szolgálni.
    A szakmai vizsgának lehet írásbeli, szóbeli és gyakorlati része, vagy kapcsolódhat hozzá előre leadandó dolgozat.
    A szakmai vizsgára minimum 2 főből álló vizsgabizottságot delegál a vizsgaközpont. A vizsgabizottság szakmájukat aktívan gyakorló szakemberekből áll majd, akik mindannyian gyakorlott vizsgáztatók.
    Ehhez a képzéshez tartozó vizsgát egy független, állami vizsgaközpontban kell letenni. Az állami vizsgaközpont vizsgadíja tapasztalataink szerint 40-60 000 Forint között van. A fő szabály az, hogy minden vizsgázó egyedül jelentkezik a vizsgaközpontnál és fizeti be a vizsga díját. Ha van rá lehetőség, akkor mi megpróbáljuk a csoportos jelentkezést, és azt, hogy a vizsgadíjat mi szedjük be és mi utaljuk tovább a vizsgaközpontnak. Természetesen ez nem zárja ki az egyéni ügyintézést. Igyekszünk a csoportodnak is biztosítani, hogy egyszerre tudjatok vizsgázni mindannyian. A vizsgázáshoz minden segítséget megadunk, kérdéseiddel nyugodtan fordulhatsz a tanulmányi referenshez is.
    Minden képzésünk EU-kompatibilis. A kék bizonyítvány megszerzését követően EUROPASS bizonyítvány-kiegészítőt igényelhetsz a vizsgaközpontnál.
    Jelentkezem

    Bónuszok

    több, mint 30.000 Ft értékben

    Miért válaszd megújult képzésünket?

    Miért nálunk végezd el?

    A Pannon Kincstár Humán Szakképző Központban több mint 15 éve biztosítjuk az utánpótlást a segítő szakmák, valamint a pénzügyi, jogi, logisztikai és más gazdasági szakterületek számára.

    A nálunk végzett tanulókkal és a szakmájukban is aktívan dolgozó oktatóinkkal az elmúlt évek alatt hatalmasra nőtt a szakmai családunk.

    Igyekszünk úgy alakítani a képzési palettánkat, hogy időben felkészüljünk a változó helyzetekre és mindig magas szintű, piacképes tudást nyújtsunk.

    KÖZÖS TANULÁS, SZAKÉRTŐ TANÁROK, VISSZANÉZHETŐ ÓRÁK!

    Online foglalkozásaink során aktív tanári jelenlét mellett otthonodból tehetsz szert a naprakész és mély szakmai tudásra. Fontos, hogy óráinkon olyan szakemberektől tanulhatsz, akik szakterületükön is aktívan végzik hivatásukat. Mindezek nemcsak a sikeres vizsgához segítenek hozzá, hanem ahhoz is, hogy a munka világába csöppenve valóban helyt tudj állni.

    Ha az élet úgy hozza és ki kell hagynod egy tanórát, akkor eléred visszanézhető formában a teljes órai anyagot. A felkészüléshez használhatod a tanáraid által feltöltött, online elérhető jegyzeteket is!

    Mindezek célja, hogy a képzés során életed ritmusához alkalmazkodva tudd a tanuláshoz szükséges időt is beilleszteni a mindennapokba!

    VÁLSÁGÁLLÓ SZAKMA

    Nem sok szakma válságálló, de pénzügyi szakemberekre mindig szükség lesz, sőt, most nagyobb szükség van, mint valaha.

    FEKTESS A JÖVŐBE

    Ennyire kedvező körülmények még sosem voltak ahhoz, hogy a saját tudásod egy következő szintre emeld, új szakmát sajátíts el és új lehetőséget nyiss az életedben.

    Ismerj meg minket jobban!

    Nézd meg a bemutatkozó videónkat!

    Dedikált kapcsolattartód

    Az alábbi témákkal fordulhatsz hozzám e-mailben:

    • a képzés menetével,
    • beiratkozással,
    • gyakorlattal

    kapcsolatos tudnivalók, vagy egyéb, a képzéshez fűződő kérdések.

    Horváth Alexandra

    tanulmányi referens

    Kérdés esetén, kérünk, írj e-mailt a [email protected] e-mail címre, mely megkeresésekre 2 munkanapon belül válaszolunk!

    Ügyfélfogadási idő:
    Kedd-Péntek 8:00-16:30
    Szombat: 7:30-15:30

    A KÉPZÉS ADATAI:

    Képzés megnevezése:
    Adótanácsadó

    Programkövetelmény azonosító száma:
    04115006

    Engedélyszám:
    E/2020/000119