Skip to main content
Ügyfélkapu bejelentkezés
Ügyfélkapu bejelentkezés
Tokodi Krisztina Ügyfélkapcsolati adminisztrátor, a Pannon Kincstár munkatársa.

Tokodi Krisztina

ügyfélkapcsolati adminisztrátor

Eredetileg kereskedelmi végzettségem van, számos területen dolgoztam a kereskedelemben és logisztikai vonalon is. Több mint 20 év munkával a hátam mögött sok tapasztalattal rendelkezem, vezetőként is volt lehetőségem gyakorlatot szerezni.

Ez már elég hosszú idő ahhoz, hogy egyszer csak azt éreztem, szeretném kipróbálni magam más területen is. Szívesen tanultam volna újat, hogy tovább fejlődjek, ezért döntöttem végül a váltás mellett.

Bár mindig szerettem a vevőkkel való kapcsolódást, vágytam arra, hogy megnézzem, milyen, ha nem a frontban élem a mindennapjaimat. A Pannon Kincstárban most ismerkedem a háttéradminisztráció nyugalmával a kereskedelem pörgése után. Nagyon tetszik, hogy szellemi munkát végzek és a korábbi gyakorlati helyzetek után itt igazán az eszemet használhatom.

Mi az iskolarendszerű képzésekkel foglalkozunk, a tanulók adminisztrációját kísérjük végig az elejétől a végéig. Precíz és pontos vagyok, aminek itt nagy hasznát veszem, ahogy a monotonitástűrő képességemnek is, hiszen a sok adminisztráció mindig azzal jár.

Az eKréta adminisztráció teljesen új terület az életemben, de nagyon tetszik, élvezem a mindennapokat. A hozzám hasonló módon a szakmaváltáson gondolkodóknak pedig azt üzenem, hogy sosem késő és megéri váltani!

Vissza