Vállalkozási ügyviteli ügyintéző képzés visszanézhető órákkal és ONLINE jegyzetekkel
A korábbi OKJ 51 344 11 Vállalkozási ügyintéző képzés megszűnt, helyette végezd el megújult, államilag elismert szakmai képzésünket ONLINE!
SZEPTEMBERI AJÁNLATAINK
Szombati csoportLegnépszerűbb
Egyösszegű tandíjbefizetés esetén: 270 000 Ft
Ft- Jelentkezés feltétele: érettségi bizonyítvány
- Diákigazolvány: van
- 10 hónap
- Oktatási napok: hetente szombaton ONLINE elméleti oktatás 8:30-15:10 között
- Jelentkezési határidő: 2022. augusztus 20.
- Beiratkozás: folyamatosan ONLINE formában!
- Kezdés: 2022. szeptember 3.
- Tandíj részletekben*: 10×28 500 Ft – Részletek ITT!
- Szakmai vizsga: várhatóan 2023. május
Hétköznapi csoportMost Popular
Egyösszegű tandíjbefizetés esetén: 270 000 Ft
Ft- Jelentkezés feltétele: érettségi bizonyítvány
- Diákigazolvány: van
- 10 hónap
- Oktatási napok: hetente kedden és csütörtökön ONLINE elméleti oktatás 8:30-15:10 között
- Jelentkezési határidő: 2022. augusztus 20.
- Beiratkozás: folyamatosan ONLINE formában!
- Kezdés: 2022. szeptember 3.
- Tandíj részletekben*: 10×28 500 Ft – Részletek ITT!
- Szakmai vizsga: várhatóan 2023. május
Miért legyél vállalkozási ügyviteli ügyintéző?
Mindazoknak ajánljuk ezt a képzést, akiket vonz a gazdaság és a pénzügy világa, akik egy startupnál, vagy egy jól teljesítő, más ismertebb vállalkozásnál szeretnének elhelyezkedni és tapasztalatot szerezni. Akik szeretnek irodai munkakörnyezetben dolgozni, részt venni üzleti tárgyalásokon, a gazdasági tervezésben, és emellett jó kommunikációs képességekkel is rendelkeznek.
A szakma megszerzése akár saját vállalkozás indítására is feljogosít, de bármilyen cég alkalmazottjaként is elhelyezkedhetsz, de a képzés azok számára is tökéletes, akik saját vállalkozásukban érvényesülnének, és megfelelő szakmai hátteret szeretnének hozzá egy gazdasági képzésben.
A képzés során nemcsak egy kisvállalat mindennapjainak koordinálását ismerjük meg, de segítségünkre lesz napi, családi ügyeink intézésében is, hisz könnyen tudunk családi költségvetést készíteni!
Mindazoknak ajánljuk ezt a képzést, akiket vonz a gazdaság és a pénzügy világa, akik egy startupnál, vagy egy jól teljesítő, más ismertebb vállalkozásnál szeretnének elhelyezkedni és tapasztalatot szerezni. Akik szeretnek irodai munkakörnyezetben dolgozni, részt venni üzleti tárgyalásokon, a gazdasági tervezésben, és emellett jó kommunikációs képességekkel is rendelkeznek.
Miből áll a képzés?
Tanúsítvány
A tananyagegységek elsajátítása után modulzáró vizsgán illetve záróvizsgán mérjük tudásodat. Ezek sikeres teljesítése a tanúsítvány kiadásának feltétele.
Gyakorlat
Segítünk abban, hogyan fogj hozzá gyakorlati helyed kereséséhez. A gyakorlati idő a képzésed kötelező része.
Szakmai vizsga
A szakmai vizsgára a megszerzett tanúsítvánnyal tudsz jelentkezni egy akkreditált vizsgaközpontban.
Munkába állás
Több évtizedes szakértelmünknek és kiterjedt szakmai kapcsolati hálónknak köszönhetően nem csak a tudást adjuk. Kifejezetten tanulóinknak szóló álláshirdetésekkel segítünk karriered beindításában.
Tanulási területek
Munkavállalói ismeretek
Munkavállalói idegen nyelv
Gazdálkodási alaptevékenység ellátása
Gazdasági és jogi alapismeretek, Vállalkozások működtetésének alapismeretei
Üzleti kultúra és információkezelés
Kommunikáció, Digitális alkalmazások
Vállalkozások üzletvitele
Üzleti adminisztráció, Pénzforgalmi nyilvántartások, Kis és középvállalkozások gazdálkodása, Munkaerő-gazdálkodás, Adózási ismeretek, Könyvvezetési alapismeretek
A titkári ügyintézés feladatai
Szövegbevitel számítógépen, Dokumentumszerkesztés, Titkári ügyintézés
Üzleti kommunikáció
Ügyfélszolgálati kommunikáció, Kommunikáció a titkári munkában
Gyakran ismételt kérdések
Jelentkezés
Fizetés
A képzés menete
Vizsgázás
Bónuszok
több, mint 30.000 Ft értékben
Ingyenes online jegyzetek
Rengeteg munkánk van abban, hogy a képzés anyagait fejlesszük, melynek egy diákra jutó költsége 30.000 Ft
Mentorálás a képzés teljes ideje alatt
Végig fogjuk a kezed, és ha segítségre van szükséged, személyre szabottan számíthatsz oktatóidra. Egyénfüggő, hogy ki mennyire él ezzel a lehetőséggel, de érdemes kihasználni.
Regisztrációs díj
Online jelentkezés esetén az 5000 Ft-os adminisztrációs díjat elengedjük.
Miért válaszd megújult képzésünket?
Miért nálunk végezd el?
A Pannon Kincstár Humán Szakképző Központban több mint 15 éve biztosítjuk az utánpótlást a segítő szakmák, valamint a pénzügyi, jogi, logisztikai és más gazdasági szakterületek számára.
A nálunk végzett tanulókkal és a szakmájukban is aktívan dolgozó oktatóinkkal az elmúlt évek alatt hatalmasra nőtt a szakmai családunk.
Igyekszünk úgy alakítani képzési palettánkat, hogy időben felkészüljünk a változó helyzetekre és mindig magas szintű, piacképes tudást nyújtsunk.
KÖZÖS TANULÁS, SZAKÉRTŐ TANÁROK, VISSZANÉZHETŐ ÓRÁK!
Online foglalkozásaink során aktív tanári jelenlét mellett otthonodból tehetsz szert a naprakész és mély szakmai tudásra. Fontos, hogy óráinkon olyan szakemberektől tanulhatsz, akik szakterületükön is aktívan végzik hivatásukat. Mindezek nemcsak a sikeres vizsgához segítenek hozzá, hanem ahhoz is, hogy a munka világába csöppenve valóban helyt tudj állni.
Ha az élet úgy hozza és ki kell hagynod egy tanórát, akkor eléred visszanézhető formában a teljes órai anyagot. A felkészüléshez használhatod a tanáraid által feltöltött, online elérhető jegyzeteket is!
Mindezek célja, hogy a képzés során életed ritmusához alkalmazkodva tudd a tanuláshoz szükséges időt is beilleszteni a mindennapokba!
VÁLSÁGÁLLÓ SZAKMA
Nem sok szakma válságálló, de gazdasági szakemberekre mindig szükség lesz, sőt, most nagyobb szükség van, mint valaha.
FEKTESS A JÖVŐBE
Ennyire kedvező körülmények még sosem voltak ahhoz, hogy a saját tudásod egy következő szintre emeld, új szakmát sajátíts el és új lehetőséget nyiss az életedben.
Ismerj meg minket jobban!
Nézd meg a bemutatkozó videónkat!
Személyes kapcsolattartód
Az alábbi témákkal fordulhatsz hozzám e-mailben vagy telefonon:
- a képzés menetével,
- beiratkozással,
- gyakorlattal
kapcsolatos tudnivalók, vagy egyéb, a képzéshez fűződő kérdések.
Berszán Bernadett
tanulmányi referens
Ügyfélfogadási idő:
Kedd-Péntek 8:00-16:30
Szombat: 7:30-15:30
+36 1 577 8320
[email protected]