2010 szeptembere óta vagyok az iskola oktatói közösségében. A szakmai pályám az egészségügyi szektorban, laboratóriumban kezdődött, a pipetták és kémcsövek között. A kutatás, a kísérletek nagyon izgalmas terület: megismerni az emberi test élettani működését és kémiai útvonalait, tanulmányozni a biokémiai folyamatokat és a sejtek összetett munkáját. Ezzel tizenhat éven keresztül foglalkoztam, közben egyre több oktatási tevékenységet végeztem a laboratóriumba szakmai képzésre járó résztvevőkkel. A szakmai igényesség egy belső erőt generálva egyre nagyobb kihívásként arra ösztönzött, hogy elvégezzem a felnőtt korúak oktatásvezetéséről szóló egyetemi szakirányú képzést. A lelkesedésem és szaktudásom birtokában saját felnőttképző központot vezetek. Az ösztönző erőt hasznosítva az alkotás örömét és szabadságát élem meg.
Az egyetemi tanulmányaim és az oktatás során szerzett tapasztalatként a felnőtt ember hiányosságai közül leginkább az önismeret alacsony fokát emelném ki. Megbízásként vettem célba, hogy ezen változtassak. A tanítványaimat a szakmai oktatás során nemcsak lexikális és gyakorlati tudással vértezem fel, hanem fontosnak tartom fejleszteni egyéb képességeiket is, elsősorban a rezilienciát, azaz a lelki rugalmasságot. Ennek elemeként az önfejlesztés segítése a munkám kiemelt része. Megismertetem a képzésben résztvevőkkel a változások okozta kihívásokat, ami nélkülözhetetlen ahhoz, hogy egyénileg és a társadalom tagjaként önerőből is jól teljesítsenek. Olyan világban létezünk, ahol azon áll vagy bukik a létünk, hogy az önmagunkban rejlő képességekkel mit kezdünk.
A környezetünkben, ha már felismertük a változás okozta kihívás jeleit, meg kell tervezni, hogy mikor kell időben belépni a megújulási lehetőség kapuján. Ezzel TE is rendelkezel! Oktatóként segítségedre leszek, hogy megismerd önmagad.