Szakmai partnerünk a
Társasházkezelő képzés visszanézhető órákkal és ONLINE jegyzetekkel
A korábbi OKJ 52 814 01 Társasházkezelő képzés megszűnt, helyette végezd el megújult, államilag elismert szakmai képzésünket ONLINE!
JANUÁRI AJÁNLATAINK
Szombati csoportMost Popular
Egyösszegű tandíjbefizetés esetén: 59 000 Ft
Ft- Jelentkezés feltétele: érettségi bizonyítvány
- 3 hónap
- Oktatási napok: hetente szombaton ONLINE elméleti oktatás 8:30-15:10 között
- Jelentkezési határidő: 2023. december 31.
- Beiratkozás: folyamatosan ONLINE
formában! - Kezdés: 2024. január 6. – BIZTOSAN INDUL!
- Tandíj részletekben*: 3×21 300 Ft – Részletek ITT!
Hétköznapi csoportMost Popular
Egyösszegű tandíjbefizetés esetén: 59 000 Ft
Ft- Jelentkezés feltétele: érettségi bizonyítvány
- 3 hónap
- Oktatási napok: hetente kedden és csütörtökön ONLINE elméleti oktatás 17:00-20:10 között
- Jelentkezési határidő: 2023. december 31.
- Beiratkozás: folyamatosan ONLINE formában!
- Kezdés: 2024. január 6.
- Tandíj részletekben*: 3×21 300 Ft – Részletek ITT!
* – További infó a GYIK-ben.
Miért legyél társasházkezelő?
Több száz, vagy akár több ezer ember mindennapi életére lehet hatással a munkád, kezdve a társasház beruházásaitól, felújításáról, hasznosítási tervétől.
Egy teljes társasháznyi embert, az egyes felújításokhoz tartozó alvállalkozókat mind neked kell vezetőként irányítanod a hatáskörödnek megfelelően. Egy-egy projekt sikere nagyban függ tőled.
A munkaidődet nemcsak az irodában töltöd majd. Sokféle helyszínen végezhetsz pörgős és érdekes feladatokat, miközben folyamatosan új emberekkel találkozol.
Minden a te kezedben összpontosul, szervezéstől a kapcsolattartáson át az adminisztrálásig.
Oktatóink
Harnos Lászlóné
Ingatlan szakértő, tanácsadó, oktató
Bemutatkozás
A tanító ügyessége abban áll, hogy meg tudja nyerni és lekötni tanítványának figyelmét; ha ezt elérte, oly gyorsan fog haladni, amennyire csak engedik tanítványának képességei; figyelem nélkül minden sürgése-forgása, felindulása kárba vész vagy legalább is igen kevés eredménnyel fog járni.
(John Locke)
Szakterületeim: Könyvvezetés és beszámoló készítés; Vállalkozási és pénzügyi ismeretek; Számítógépes könyvelés; Társasházak gazdasági és gyakorlati ismeretei; Ingatlanközvetítők értékbecslési és adózásai ismeretei, illetve gyakorlati feladataik; Ingatlan-vagyon értékelők és Ingatlankezelők befektetési és hozamszámítási ismeretei;
Andragógusi diplomával, illetve mérlegképes könyvelő; társasházkezelő; ingatlankezelő; ingatlanközvetítő; ingatlan- vagyon értékelő OKJ-s bizonyítvánnyal rendelkezem.
A könyvelési és ingatlankezelési ismeretekkel még az 1980-as években ismerkedtem meg az akkori IX. kerületi Ingatlankezelő Vállalatnál (IKV). Az 1990-es években a XVII. kerületben vettem részt az ingatlanok privatizációjában. A megszerzett tudást és ismereteimet magánvállalkozásomban kamatoztattam egészen 2005-ig. 2000-ben felkértek a társasházkezelők oktatására, majd a paletta kezdett kibővülni egyre több kapcsolódó tantárggyal. Jelenleg az oktatás mellett társasházak gazdasági ellenőrzését végzem.
A Pannon Kincstárban 2020 végétől tevékenykedek. Számomra fontos, hogy a hallgatóim piacképes tudásra tegyenek szert és munkájukat a megszerzett tudás fényében a legsikeresebben, eredményekben gazdagon végezzék el.
dr. Fülöp Edina
Ügyvéd, ingatlanforgalmi szakjogász, az adás-vételi szerződések specialistája
Bemutatkozás
„A kabátot alakítsd az emberhez, és ne az embert a kabáthoz.” (Anthony de Mello)
2005-ben végeztem az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam-és Jogtudományi Karán. A diploma megszerzése után előbb ügyvédjelölt lettem, majd ügyvéd. Ügyvédi irodám a XII. és a VIII. kerületben található.
Folyamatosan képzem magam úgy szakmailag, mint egyéb területeken. Jártam üzleti kommunikáció szakra, jelenleg is tanulok előadás-technikát, önfejlesztést és meditációt. Szeretek előadni, és erre többször is volt már lehetőségem a Gazdagmami konferencián.
2022 júliusa óta tanítok a Pannon Kincstárnál. A diákokban egy idézettel szeretném megerősíteni a tanulási motivációt:„Az egyetlen igazi biztonságot, amit egy ember elérhet az életben, a felhalmozott tudás, tapasztalat és képesség jelenti.” Henry Ford
Horváth Tamás
NETHÁZ Ügyviteli és információs rendszer – fejlesztési igazgató
Bemutatkozás
1993-ban a Budapesti Műszaki Egyetemen szereztem gépészmérnöki diplomát. Számítástechnikával a következő évben kezdtem el komolyabban foglalkozni. Ez az önkormányzatok által használt különféle adatbázisok (dBase, Microsoft Access, Oracle) megismerésével, felépítésével, tervezésével, karbantartásával kezdődött, ezután az erre épülő programok (címnyilvántartás, ingatlanvagyon kataszter, stb.) tervezésében, fejlesztésében működtem közre. Közben fejlesztettem saját nyilvántartó programokat is különböző vállalkozások számára. 2005-ben kezdtem el dolgozni a NETHÁZ Társasházi Ügyviteli és információs rendszert fejlesztő Invert Kft-nél. Fejlesztési igazgatóként jelenleg is a szoftver folyamatos fejlesztésével, karbantartásával, üzemeltetésével foglalkozom. Az eltelt 15 évben gyakorlatban ismertem meg a társasházkezeléssel kapcsolatos számítógépes, informatikai, szoftverekkel kapcsolatos igényeket, problémákat. Ebben a témában több konferencián is tartottam előadást. Az oktatásban az egyes feladatok, kihívások gyakorlati megoldására szeretem helyezni a hangsúlyt.
Hogyan fog társasházkezelőként kinézni egy napod?
A társasházkezelő az adott társasház adottságainak ismeretében – gazdasági elemzés alapján – ajánlatot készít az épület fenntartására vonatkozóan. A tulajdonostársakkal kötött megbízási szerződésben foglaltak szerint szervezi az üzemeltetési és karbantartási feladatokat, irányítja és ellenőrzi a tervezett felújításokat. Ennek keretében a társasház üzemeltetésével, fenntartásával és felújításával kapcsolatban adminisztrációs, szervezési és ellenőrzési feladatokat lát el. Javaslatokat dolgoz ki a társasház gazdálkodása, a közös tulajdonú épületrészek hasznosítása kérdéseiben, e körben elszámolást, költségvetést, döntés-előkészítő javaslatokat, pályázatokat készít, szerződéseket köt, jogi eljárásokban vesz részt. A társasházkezelő:
- hasznosítási tervet dolgoz ki a társasház számára,
- gazdasági elemzést készít,
- igénybe veszi a jogi, gazdasági, műszaki szakembereket
- társasházat érintő
- ügyek intézéséhez, megfelelő ismerettel rendelkezik a szakemberek kiválasztásához,
- javaslatokat készít a társasház legfőbb döntéshozó szerve számára
- beszámolót, éves költségvetést készít, gazdasági elemzést végez a társasház harmadik személyek felé történő teljesítési lehetőségeiről
- megtakarítási javaslatot készít,
- közgyűlést készít elő, a közgyűlés határozatait végrehajtja, közös költséget beszedi
- a társasház műszaki állapotáról felmérést készít és javaslatot tesz a rövid, közép és hosszú távú felújításokra,
- munkaszerződéseket, megbízási szerződéseket és vállalkozási szerződéseket köt,
- pályázatokat készít,
- előkészíti és lebonyolítja az ingatlan felújítását a közgyűlés döntése szerint,
- megszervezi a tűz-, baleset-, érintés-, és környezetvédelmi feladatok ellátását,
- kapcsolatot tart a külső és belső partnerekkel,
- a társasház és a tulajdonosok törvényben előírt dokumentumait és adatait kezeli,
- társasház vagyonát kezeli, a számviteli törvény és egyéb jogszabályok szerinti könyvelési feladatokat ellátja,
- a társasházi ingatlan üzemeltetésével, fenntartásával kapcsolatban adminisztrációs feladatokat ellát,
- a társasházi ingatlan üzemeltetésével, fenntartásával kapcsolatban szervezési és ellenőrzési feladatokat ellát.
Miből áll a képzés?
Tanusítvány
A tananyagegységek elsajátítása után modulzáró vizsgán illetve záróvizsgán mérjük tudásodat. Ezek sikeres teljesítése a tanusítvány kiadásának feltétele.
Gyakorlat
Segítünk abban, hogyan fogj hozzá gyakorlati helyed kereséséhez. A gyakorlati idő a képzésed kötelező része.
Szakmai vizsga
A szakmai vizsgára a megszerzett tanúsítvánnyal tudsz jelentkezni egy akkreditált vizsgaközpontban.
Munkába állás
Több évtizedes szakértelmünknek és kiterjedt szakmai kapcsolati hálónknak köszönhetően nem csak a tudást adjuk. Kifejezetten tanulóinknak szóló álláshirdetésekkel segítünk karriered beindításában.
Tananyagegységek
Gyakran ismételt kérdések
Jelentkezés
Fizetés
A képzés menete
Vizsgázás
Bónuszok
több, mint 30.000 Ft értékben
Ingyenes online jegyzetek
Rengeteg munkánk van abban, hogy a képzés anyagait fejlesszük, melynek egy diákra jutó költsége 30.000 Ft
Mentorálás a képzés teljes ideje alatt
Végig fogjuk a kezed, és ha segítségre van szükséged, személyre szabottan számíthatsz oktatóidra. Egyénfüggő, hogy ki mennyire él ezzel a lehetőséggel, de érdemes kihasználni.
Regisztrációs díj
Online jelentkezés esetén az 5000 Ft-os adminisztrációs díjat elengedjük.
Miért nálunk végezd el?
A Pannon Kincstár Humán Szakképző Központban több mint 15 éve biztosítjuk az utánpótlást a segítő szakmák, valamint a pénzügyi, jogi, logisztikai és más gazdasági szakterületek számára.
A nálunk végzett tanulókkal és a szakmájukban is aktívan dolgozó oktatóinkkal az elmúlt évek alatt hatalmasra nőtt a szakmai családunk.
Igyekszünk úgy alakítani képzési palettánkat, hogy időben felkészüljünk a változó helyzetekre és mindig magas szintű, piacképes tudást nyújtsunk.
KÖZÖS TANULÁS, SZAKÉRTŐ TANÁROK, VISSZANÉZHETŐ ÓRÁK!
Online foglalkozásaink során aktív tanári jelenlét mellett otthonodból tehetsz szert a naprakész és mély szakmai tudásra. Fontos, hogy óráinkon olyan szakemberektől tanulhatsz, akik szakterületükön is aktívan végzik hivatásukat. Mindezek nemcsak a sikeres vizsgához segítenek hozzá, hanem ahhoz is, hogy a munka világába csöppenve valóban helyt tudj állni.
Ha az élet úgy hozza és ki kell hagynod egy tanórát, akkor eléred visszanézhető formában a teljes órai anyagot. A felkészüléshez használhatod a tanáraid által feltöltött, online elérhető jegyzeteket is!
Mindezek célja, hogy a képzés során életed ritmusához alkalmazkodva tudd a tanuláshoz szükséges időt is beilleszteni a mindennapokba!
VÁLSÁGÁLLÓ SZAKMA
Nem sok szakma válságálló, de menedzsment szakemberekre mindig szükség lesz, sőt, most nagyobb szükség van, mint valaha.
FEKTESS A JÖVŐBE
Ennyire kedvező körülmények még sosem voltak ahhoz, hogy a saját tudásod egy következő szintre emeld, új szakmát sajátíts el és új lehetőséget nyiss az életedben.
Ismerj meg minket jobban!
Nézd meg a bemutatkozó videónkat!
Dedikált ügyintéződ
Az alábbi témákkal fordulhatsz hozzám telefonon és e-mailben:
- a képzés menetével,
- beiratkozással,
- gyakorlattal
kapcsolatos tudnivalók, vagy egyéb, a képzéshez fűződő kérdések.
Kovács Kristóf
tanulmányi referens
Kérdés esetén, kérünk, írj e-mailt a [email protected] e-mail címre, mely megkeresésekre 2 munkanapon belül válaszolunk! Ügyfélfogadási időben telefonon is elérsz: +36 1 577 8314
Ügyfélfogadási idő:
Kedd-Péntek: 12:30-16:30
Szombat: 7:30-15:30