Szakmai partnerünk a

Társasházkezelő képzés visszanézhető órákkal és ONLINE jegyzetekkel

A korábbi OKJ 52 814 01 Társasházkezelő képzés megszűnt, helyette végezd el megújult, államilag elismert szakmai képzésünket ONLINE!

Ajánlataink

SZEPTEMBERI AJÁNLATAINK

Szombati csoportMost Popular

Egyösszegű tandíjbefizetés esetén: 59 000 Ft

Ft
  • Jelentkezés feltétele: érettségi bizonyítvány
  • 3 hónap
  • Oktatási napok: hetente szombaton ONLINE elméleti oktatás 8:30-15:10 között
  • Jelentkezési határidő: 2024. augusztus 20.
  • Beiratkozás: folyamatosan ONLINE
    formában!
  • Kezdés: 2024. szeptember 7.
  • Tandíj részletekben*: 3×21 700 Ft – Részletek ITT!
Jelentkezem Tudj meg többet!

Hétköznapi csoportMost Popular

Egyösszegű tandíjbefizetés esetén: 59 000 Ft

Ft
  • Jelentkezés feltétele: érettségi bizonyítvány
  • 3 hónap
  • Oktatási napok: hetente kedden és csütörtökön ONLINE elméleti oktatás 17:00-20:10 között
  • Jelentkezési határidő: 2024. augusztus 20.
  • Beiratkozás: folyamatosan ONLINE formában!
  • Kezdés: 2024. szeptember 7.
  • Tandíj részletekben*: 3×21 700 Ft – Részletek ITT!
Jelentkezem Tudj meg többet!

* – További infó a GYIK-ben.

Miért legyél társasházkezelő?

Oktatóink

Harnos Lászlóné Ingatlan szakértő, tanácsadó, oktató Pannon Kincstár, oktató

Harnos Lászlóné

Ingatlan szakértő, tanácsadó, oktató

Bemutatkozás

A tanító ügyessége abban áll, hogy meg tudja nyerni és lekötni tanítványának figyelmét; ha ezt elérte, oly gyorsan fog haladni, amennyire csak engedik tanítványának képességei; figyelem nélkül minden sürgése-forgása, felindulása kárba vész vagy legalább is igen kevés eredménnyel fog járni.
(John Locke)

Szakterületeim: Könyvvezetés és beszámoló készítés; Vállalkozási és pénzügyi ismeretek; Számítógépes könyvelés; Társasházak gazdasági és gyakorlati ismeretei; Ingatlanközvetítők értékbecslési és adózásai ismeretei, illetve gyakorlati feladataik; Ingatlan-vagyon értékelők és Ingatlankezelők befektetési és hozamszámítási ismeretei;

Andragógusi diplomával, illetve mérlegképes könyvelő; társasházkezelő; ingatlankezelő; ingatlanközvetítő; ingatlan- vagyon értékelő OKJ-s bizonyítvánnyal rendelkezem.

A könyvelési és ingatlankezelési ismeretekkel még az 1980-as években ismerkedtem meg az akkori IX. kerületi Ingatlankezelő Vállalatnál (IKV). Az 1990-es években a XVII. kerületben vettem részt az ingatlanok privatizációjában. A megszerzett tudást és ismereteimet magánvállalkozásomban kamatoztattam egészen 2005-ig. 2000-ben felkértek a társasházkezelők oktatására, majd a paletta kezdett kibővülni egyre több kapcsolódó tantárggyal. Jelenleg az oktatás mellett társasházak gazdasági ellenőrzését végzem.

A Pannon Kincstárban 2020 végétől tevékenykedek. Számomra fontos, hogy a hallgatóim piacképes tudásra tegyenek szert és munkájukat a megszerzett tudás fényében a legsikeresebben, eredményekben gazdagon végezzék el.

Dr. Fülöp Edina Ügyvéd, ingatlanforgalmi szakjogász, az adás-vételi szerződések specialistája Pannon Kincstár, oktató

dr. Fülöp Edina

Ügyvéd, ingatlanforgalmi szakjogász, az adás-vételi szerződések specialistája

Bemutatkozás

„A kabátot alakítsd az emberhez, és ne az embert a kabáthoz.” (Anthony de Mello)

2005-ben végeztem az Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam-és Jogtudományi Karán. A diploma megszerzése után előbb ügyvédjelölt lettem, majd ügyvéd. Ügyvédi irodám a XII. és a VIII. kerületben található.

Folyamatosan képzem magam úgy szakmailag, mint egyéb területeken. Jártam üzleti kommunikáció szakra, jelenleg is tanulok előadás-technikát, önfejlesztést és meditációt. Szeretek előadni, és erre többször is volt már lehetőségem a Gazdagmami konferencián.

2022 júliusa óta tanítok a Pannon Kincstárnál. A diákokban egy idézettel szeretném megerősíteni a tanulási motivációt:„Az egyetlen igazi biztonságot, amit egy ember elérhet az életben, a felhalmozott tudás, tapasztalat és képesség jelenti.” Henry Ford

Tóth József Igazságügyi ingatlanszakértő Pannon Kincstár, oktató

Tóth József

Igazságügyi ingatlanszakértő

Bemutatkozás

Szórakoztatás nélkül ma már nem lehet tanítani.

Szakterületeim: műszaki ismeretek az ingatlanközvetítő és a társasházkezelő tanfolyamok keretében.

Okleveles magasépítő üzemmérnök alapvégzettséggel, építőipari igazságügyi szakmérnök oklevéllel és több OKJ-s bizonyítvánnyal rendelkezem.

Szakmai pályafutásomat művezetőként kezdtem az építőiparban, a későbbiek során voltam építésvezető helyettes, valamint közalkalmazottként részt vettem közbeszerzési eljárások lebonyolításában, az ajánlatkérések műszaki tartalmának kidolgozásában, a beérkezett pályázatok kiértékelésében és az építési beruházások műszaki ellenőrzésében.

2007 környékén a szakmai érdeklődési köröm egyre inkább elmozdult oldalirányba, az ingatlanforgalmazás és az ingatlan-értékbecslés szakterületre. Ennek eredményeképpen külsős vállalkozóként jelzáloghitelekhez kezdtem el értékbecsléseket készíteni, majd pénzintézeti alkalmazottként mások értékbecslését validáltam és a menedzsment számára állítottam össze döntéselőkészítő anyagokat. Jelentős szakmai előrelépést jelentett, amikor 2012-ben ingatlan-értékbecslés szakterületen felvettek az Igazságügyi Minisztérium által vezetett igazságügyi szakértői névjegyzékbe. Azóta bíróságok, rendőrség, adóhivatal és egyéb hatóságok kirendelésére, valamint magán megbízások alapján igazságügyi szakértő minőségben készítem az értékbecsléseket, a szakvéleményeket.

Külsős előadóként felnőttoktatási területen 2003 óta dolgozom, ez a hosszú időszak mára azt eredményezte, hogy nem reggelente borotválkozás közben találom ki, hogy mit is kellene aznap elmondanom az órán. Az „ingatlanos” tanfolyamokon a műszaki ismeretek és az utóbbi években az értékbecslés témaköröket tanítom. Az óráimat, előadásaimat minden esetben közérthető módon, gyakorlati tapasztalataim felhasználásával és bemutatásával igyekszem megtartani. A hallgatóktól és a tanfolyamszervezőktől kapott visszajelzések szerint ez többnyire sikerül is.

A Pannon Kincstárban 2019 óta oktatok.

Az erősségem a tantermi oktatás, ahol kézzel-lábbal mutogatva, táblára rajzolva és diákat (fotókat) vetítve lehet az ismereteket átadni. A pandémia azonban rákényszerített az interneten keresztüli online oktatásra és oktató videók készítésére is. Ma már elmondhatom magamról, hogy nem esek kétségbe, ha ilyen módon kell órát tartanom és szeretettel várom jelenlegi, valamint leendő hallgatóimat az óráimon!

Hogyan fog társasházkezelőként kinézni egy napod?

A társasházkezelő az adott társasház adottságainak ismeretében – gazdasági elemzés alapján – ajánlatot készít az épület fenntartására vonatkozóan. A tulajdonostársakkal kötött megbízási szerződésben foglaltak szerint szervezi az üzemeltetési és karbantartási feladatokat, irányítja és ellenőrzi a tervezett felújításokat. Ennek keretében a társasház üzemeltetésével, fenntartásával és felújításával kapcsolatban adminisztrációs, szervezési és ellenőrzési feladatokat lát el. Javaslatokat dolgoz ki a társasház gazdálkodása, a közös tulajdonú épületrészek hasznosítása kérdéseiben, e körben elszámolást, költségvetést, döntés-előkészítő javaslatokat, pályázatokat készít, szerződéseket köt, jogi eljárásokban vesz részt. A társasházkezelő:

  • hasznosítási tervet dolgoz ki a társasház számára,
  • gazdasági elemzést készít,
  • igénybe veszi a jogi, gazdasági, műszaki szakembereket
  • társasházat érintő
  • ügyek intézéséhez, megfelelő ismerettel rendelkezik a szakemberek kiválasztásához,
  • javaslatokat készít a társasház legfőbb döntéshozó szerve számára
  • beszámolót, éves költségvetést készít, gazdasági elemzést végez a társasház harmadik személyek felé történő teljesítési lehetőségeiről
  • megtakarítási javaslatot készít,
  • közgyűlést készít elő, a közgyűlés határozatait végrehajtja, közös költséget beszedi
  • a társasház műszaki állapotáról felmérést készít és javaslatot tesz a rövid, közép és hosszú távú felújításokra,
  • munkaszerződéseket, megbízási szerződéseket és vállalkozási szerződéseket köt,
  • pályázatokat készít,
  • előkészíti és lebonyolítja az ingatlan felújítását a közgyűlés döntése szerint,
  • megszervezi a tűz-, baleset-, érintés-, és környezetvédelmi feladatok ellátását,
  • kapcsolatot tart a külső és belső partnerekkel,
  • a társasház és a tulajdonosok törvényben előírt dokumentumait és adatait kezeli,
  • társasház vagyonát kezeli, a számviteli törvény és egyéb jogszabályok szerinti könyvelési feladatokat ellátja,
  • a társasházi ingatlan üzemeltetésével, fenntartásával kapcsolatban adminisztrációs feladatokat ellát,
  • a társasházi ingatlan üzemeltetésével, fenntartásával kapcsolatban szervezési és ellenőrzési feladatokat ellát.

Miből áll a képzés?

Jelentkezem

Tananyagegységek

Gyakran ismételt kérdések

Fizetés

  • Családi kedvezmény: A képzés megkezdésekor GYED/GYES/GYET vagy GYOD -n lévő kismamák 10% kedvezményt igényelhetnek. A kedvezmény igénybevételének feltétele a gyermek anyakönyvi kivonatának feltöltése Ügyfélkapunkra a beiratkozást követően. (A kedvezmény részletfizetés és egyösszegű fizetés választása esetén is egyaránt érvényes.)
  • A képzés megkezdésekor regisztrált munkanélküliek 10% kedvezményt igényelhetnek, melyről érvényes dokumentumot a beiratkozást követően az Ügyfélkapun keresztül kell feltöltened. (A kedvezmény részletfizetés és egyösszegű fizetés választása esetén is egyaránt érvényes.)
  • Csoportos kedvezmény: hozz magaddal még legalább egy olyan jelentkezőt, aki veled együtt beiratkozik a képzésre, és a tandíj összegéből 10% kedvezményt adunk neked és annak is, akit hoztál. A kedvezményt csak új tanulóink vehetik igénybe, akik korábban nem jártak a Pannon Kincstárba. A kedvezmény igénybevételének feltétele, hogy online jelentkezéskor a megjegyzés rovatban mindenkinél szerepeljen a csoportos kedvezményt igénybevevők neve, azaz, akikkel együtt fogtok beiratkozni.
  • Visszatérő-tanulói kedvezmény: 10% kedvezményt biztosítunk azon tanulóink számára, akik a második képzést is Iskolánkban végzik. A kedvezményt a korábban megszerzett Pannon Kincstár által kiállított bizonyítvány/tanúsítvány feltöltésével lehet igényelni. (A kedvezmény részletfizetés és egyösszegű fizetés választása esetén is egyaránt érvényes.)
  • A fenti kedvezményeink nem összevonhatóak egymással! Továbbá kedvezményes időszak (pl. Early Bird, akciós ár és más promóciók) alatt a fenti kedvezmények nem érvényesíthetők!
    A képzés elindulása előtt e-szerződést kötünk. Az e-szerződés részletesen tartalmazza mikor és milyen összegben kell teljesítened a tandíjat, vizsgadíjat.
    Az e-szerződés aláírását követően hozzáférést biztosítunk elektronikus portálunkhoz, az Ügyfélkapuhoz. Az Ügyfélkapun keresztül lehetőséged nyílik azonnali jóváírás mellett bankkártyával fizetni. Mivel a bankkártyás fizetés mögött egy 256 bites titkosítás gondoskodik adataid védelméről, így elmondhatjuk, hogy ez a fizetési forma a leggyorsabb és legbiztonságosabb. Ha mégis inkább más fizetési lehetőséget választanál, úgy átutalással is fizethetsz, így azonban néhány munkanap is eltelhet, amíg a jóváírást te is láthatod a rendszerben.
    Az e-szerződés aláírását követően hozzáférést biztosítunk elektronikus portálunkhoz, az Ügyfélkapuhoz. Az első belépést követően tudod kiválasztani a fizetés módját, illetve azt, hogy Te vagy a munkáltatód/cég fizeti majd a tandíjat. Céges befizetés esetén az adószámra mindenképpen szükség lesz. Amennyiben a céges befizetést választod, úgy a havi részletekben történő fizetés helyett a varázsló által felkínált fizetési ütemezés elérhető.

    Jelentkezés

    A beérkezett jelentkezésedet feldolgozzunk, majd elektronikus úton szerződést kötünk. Az e-szerződést az eszerzodes.hu -n keresztül küldjük ki a jelentkezéskor megadott e-mail címedre.
    A képzés indulása előtt legkésőbb 2 héttel jelentkezünk az e-szerződéseddel. Amennyiben, képzésünk mellett a „BIZTOSAN INDUL!” feliratot látod, akkor a jelentkezésed után 1 perccel máris küldjük az e-szerződésedet. FONTOS: e-szerződést csak a személyes adatok megadása esetén tudunk küldeni! Ha elfelejtetted volna megadni személyes adataidat a jelentkezéskor, arra kérünk, hogy ismét küldd el nekünk a jelentkezésedet a kitöltött adataiddal.
    Az e-szerződés aláírását követően hozzáférést biztosítunk elektronikus portálunkhoz, az Ügyfélkapuhoz. Az első belépés alkalmával egy pár kattintásos varázsló segítségével tudod kiválasztani a kívánt fizetés módját, itt adhatod meg a költségviselőt (magánszemély, cég), itt tudod feltölteni a kedvezmény igénybevételéhez a szükséges dokumentumokat, nem utolsó sorban csatolnod kell személyes okmányaid befotózott képét.
    Amennyiben nem érkezett meg az e-szerződés az e-mail címedre, vagy elakadtál az e-szerződés aláírásával, kérünk, keresd fel a képzés dedikált ügyintézőjét.
    Nem, az iskolai rendszeren kívüli felnőttképzésben sajnos nem jár a diákigazolvány.

    A képzés menete

    Az Ügyfélkapu / Órarend menü alatt a tanóra előtt 15 perccel elérhetővé válik az „Ugrás az online közvetítésre!” ikon, mely egy kattintással az ONLINE órára csatlakozik. Az ONLINE órához nincs szükség előre telepített szoftverre/applikációra, sőt, a magyar nyelvű környezet könnyen kiismerhető lesz. Ha az ONLINE órához nem tudsz csatlakozni, mert közbeszólt éppen az élet, akkor lehetőséged van az órát visszanézni, ezzel is szeretnénk rugalmasabbá és személyre szabottá tenni a képzés.
    A tanórák jegyzeteit az Ügyfélkapu / Órarend menü alatt a Csatolmányok oszlopban találod. A képzéshez tartozó központi tananyagot az Ügyfélkapu / Letöltések menü alól nyithatod meg.
    A képzéssel kapcsolatban általános tájékoztatóinkat az Ügyfélkapu / Letöltések menü alatt találod. Továbbá a képzés tanulmányi referense rendszeresen, előre kiírt időpontban ONLINE tájékoztatót tart. Iskolánk hivatalos kommunikációs csatornája az e-mail. A képzés ideje alatt minden információt e-mailen küldünk meg, és arra kérünk Téged, hogy megkereséseidet lehetőség szerint e-mailen címezd felénk.

    Vizsgázás

    A szakmai vizsga hasonlóan működik, mint a jogosítvány megszerzése. A képzés sikeres teljesítése esetén annak eredményeiről tanúsítványt állítunk ki számodra, amellyel a központi vizsgaszervezőnél jelentkezhetsz szakmai vizsgára. A vizsga pontos idejéről és annak helyszínéről a központi vizsgaközpont tud bővebb információval szolgálni.
    A vizsgára bocsátás feltétele a sikeres ágazati alapvizsga és a leadott portfólió. A vizsgán írásbeli, gyakorlati és szóbeli vizsgarész lesz.
    A vizsgabizottság az iskolától független, külsős vizsgáztatókból áll. A szakmai vizsgára minimum 2 főből álló vizsgabizottságot delegál a vizsgaközpont. A vizsgabizottság szakmájukat aktívan gyakorló szakemberekből áll majd, akik mindannyian gyakorlott vizsgáztatók.
    Ehhez a képzéshez tartozó vizsgát egy független, állami vizsgaközpontban kell letenni. Az állami vizsgaközpont vizsgadíja tapasztalataink szerint 40-60 000 Forint között van. A fő szabály az, hogy minden vizsgázó egyedül jelentkezik a vizsgaközpontnál és fizeti be a vizsga díját. Ha van rá lehetőség, akkor mi megpróbáljuk a csoportos jelentkezést, és azt, hogy a vizsgadíjat mi szedjük be és mi utaljuk tovább a vizsgaközpontnak. Természetesen ez nem zárja ki az egyéni ügyintézést. Igyekszünk a csoportodnak is biztosítani, hogy egyszerre tudjatok vizsgázni mindannyian. A vizsgázáshoz minden segítséget megadunk, kérdéseiddel nyugodtan fordulhatsz a tanulmányi referenshez is.
    Ez országról-országra változik. Van, ahol elég a bizonyítvány fordítása, van ahol az EUROPASS bizonyítvány-kiegészítő kell és olyan is van, ahol egy megfeleltetési eljárást tartanak. Természetesen minden esetben segítünk a szükséges igazolásokkal.
    A sikeres vizsgát sajnos nem tudjuk garantálni, de arra törekszünk, hogy minden tanulónk elsőre sikeresen vizsgázzon. Amennyiben ez mégsem sikerül, akkor lép életbe a vizsgagarancia, mely érvényes az összes képzésünkre. Így a sikertelen vizsgát követően 1 évig jogosult vagy ingyenesen bekapcsolódni a következő vizsgázó osztály képzésébe. Ezzel segítünk téged abban, hogy minél hamarabb sikeresen le tudj vizsgázni, ha esetleg elsőre nem sikerül. További információt a tanulmányi referenstől tudhatsz meg a vizsgagaranciával kapcsolatban.
    Jelentkezem

    Bónuszok

    több, mint 30.000 Ft értékben

    Miért nálunk végezd el?

    A Pannon Kincstár Humán Szakképző Központban több mint 15 éve biztosítjuk az utánpótlást a segítő szakmák, valamint a pénzügyi, jogi, logisztikai és más gazdasági szakterületek számára.

    A nálunk végzett tanulókkal és a szakmájukban is aktívan dolgozó oktatóinkkal az elmúlt évek alatt hatalmasra nőtt a szakmai családunk.

    Igyekszünk úgy alakítani képzési palettánkat, hogy időben felkészüljünk a változó helyzetekre és mindig magas szintű, piacképes tudást nyújtsunk.

    KÖZÖS TANULÁS, SZAKÉRTŐ TANÁROK, VISSZANÉZHETŐ ÓRÁK!

    Online foglalkozásaink során aktív tanári jelenlét mellett otthonodból tehetsz szert a naprakész és mély szakmai tudásra. Fontos, hogy óráinkon olyan szakemberektől tanulhatsz, akik szakterületükön is aktívan végzik hivatásukat. Mindezek nemcsak a sikeres vizsgához segítenek hozzá, hanem ahhoz is, hogy a munka világába csöppenve valóban helyt tudj állni.

    Ha az élet úgy hozza és ki kell hagynod egy tanórát, akkor eléred visszanézhető formában a teljes órai anyagot. A felkészüléshez használhatod a tanáraid által feltöltött, online elérhető jegyzeteket is!

    Mindezek célja, hogy a képzés során életed ritmusához alkalmazkodva tudd a tanuláshoz szükséges időt is beilleszteni a mindennapokba!

    VÁLSÁGÁLLÓ SZAKMA

    Nem sok szakma válságálló, de menedzsment szakemberekre mindig szükség lesz, sőt, most nagyobb szükség van, mint valaha.

    FEKTESS A JÖVŐBE

    Ennyire kedvező körülmények még sosem voltak ahhoz, hogy a saját tudásod egy következő szintre emeld, új szakmát sajátíts el és új lehetőséget nyiss az életedben.

    Ismerj meg minket jobban!

    Nézd meg a bemutatkozó videónkat!

    Dedikált ügyintéződ

    Az alábbi témákkal fordulhatsz hozzám telefonon és e-mailben:

    • a képzés menetével,
    • beiratkozással,
    • gyakorlattal

    kapcsolatos tudnivalók, vagy egyéb, a képzéshez fűződő kérdések.

    Kovács Kristóf a Pannon Kincstár kiemelt ügyfélkapcsolati munkatársa.

    Kovács Kristóf

    tanulmányi referens

    Kérdés esetén, kérünk, írj e-mailt a [email protected] e-mail címre, mely megkeresésekre 2 munkanapon belül válaszolunk! Ügyfélfogadási időben telefonon is elérsz: +36 1 577 8314

    Ügyfélfogadási idő:
    Kedd-Péntek: 12:30-16:30
    Szombat: 7:30-15:30

    A KÉPZÉS ADATAI:

    Képzés megnevezése:
    Társasházkezelő

    Programkövetelmény azonosító száma:
    04134002

    Engedélyszám:
    E/2020/000119