Vámügyintéző képzés visszanézhető órákkal és ONLINE jegyzetekkel

A korábbi OKJ 51 344 03 Vámügyintéző képzés megszűnt, helyette végezd el megújult, államilag elismert szakmai képzésünket ONLINE!

Ajánlataink

SZEPTEMBERI AJÁNLATAINK

Szombati csoportMost Popular

Egyösszegű tandíjbefizetés esetén: 140 000 Ft

Ft
  • Jelentkezés feltétele: érettségi bizonyítvány és Pénzügyi-számviteli ügyintéző képesítés vagy 1 éves szakmai gyakorlat
  • 5 hónap
  • Oktatási napok: hetente szombaton ONLINE elméleti oktatás 8:30-15:10 között
  • Jelentkezési határidő: 2023. augusztus 20.
  • Beiratkozás: folyamatosan ONLINE formában!
  • Kezdés: 2023. szeptember 2.
  • Tandíj részletekben*: 5×29 500 Ft – Részletek ITT!
Jelentkezem Tudj meg többet!

Hétköznapi csoportMost Popular

Egyösszegű tandíjbefizetés esetén: 140 000 Ft

Ft
  • Jelentkezés feltétele: érettségi bizonyítvány és Pénzügyi-számviteli ügyintéző képesítés vagy 1 éves szakmai gyakorlat
  • 5 hónap
  • Oktatási napok: hetente kedden és csütörtökön ONLINE elméleti oktatás 17:00-20:10 között
  • Jelentkezési határidő: 2023. augusztus 20.
  • Beiratkozás: folyamatosan ONLINE formában!
  • Kezdés: 2023. szeptember 2.
  • Tandíj részletekben*: 5×29 500 Ft – Részletek ITT!
Jelentkezem Tudj meg többet!

* További infó a GYIK-ben.

Miért legyél vámügyintéző?

Hogyan fog vámügyintézőként kinézni egy napod?

A vámügyintézői tudása alkalmassá teszi a munkavállalót, az Európai Unió (EU) és a harmadik országokkal folytatott áruforgalom kapcsán felmerülő vámügyi feladatok ellátására, amelynek alapját a Kereskedelmi Vámtarifa szerinti árubesorolás, illetve a vámigazgatási eljárásokhoz kapcsolódó uniós és hazai vámjogszabályokban meghatározott kötelezettségek jelentik.

Kompetencia birtokában a vámügyintéző a jogszabályoknak megfelelően kezeli az elektronikus vámrendszereket az engedélyezési és vámkezelési tevékenysége során, eleget tesz az irat-és okmánymegőrzési kötelezettségének. Feladatainak ellátása során hazai szinten kapcsolatot tart a Nemzeti Adó-és Vámhivatal (NAV) vámszerveivel, a kereskedelmi engedélyezési hatóságokkal, a termékbiztonsági előírások teljesítését ellenőrző hatóságokkal. Közreműködik a vámellenőrzések végrehajtásában, eleget tesz a kereskedelmi statisztikai adatszolgáltatási kötelezettségeknek. A vámügyintézői szakképesítéssel rendelkező személy képes az EU integrált elektronikus kereskedelmi vámtarifa rendszerének (TARIC) rendszeres és rutinjellegű használatára. Képes továbbá a vállalati vámszoftver rendszeres és rutinjellegű használatára, ismeri a vámok, a vámjellegű kereskedelempolitikai intézkedések, és tarifális vámkedvezmények rendszerét, illetve ezekhez kapcsolódóan az áruk származására vonatkozó szabályokat. Elvégzi a vámkezelés során az import vagy export forgalomhoz kapcsolódó adófizetési kötelezettségek teljesítéséhez, illetve a vám és adóbiztosítékok alkalmazásához szükséges számítási műveleteket, a vámérték szabályok ismerete és alkalmazása segítségével. Közreműködik a vámügyi engedélyezési feladatok ellátásában, használja a különböző uniós engedélyezési informatikai rendszereket és ez elektronikus ügyintézéshez szükséges felületeket. Ismeri és alkalmazza az áruszállításhoz, szállítmányozáshoz kapcsolódó okmányokat és az INCOTERMS 2020 szabályait. Összegyűjti és nyilvántartja a vámügyi feladatok ellátásához szükséges adatokat, képes a termelési- és kereskedelmi ügyleteket érintő optimális vámeljárások kiválasztására és a jogszabályoknak megfelelő alkalmazására.

Miből áll a képzés?

Jelentkezem

Tananyagegységek

Gyakran ismételt kérdések

Jelentkezés

A beérkezett jelentkezésedet feldolgozzunk, majd elektronikus úton szerződést kötünk. Az e-szerződést az eszerzodes.hu -n keresztül küldjük ki a jelentkezéskor megadott e-mail címedre.
A képzés indulása előtt legkésőbb 2 héttel jelentkezünk az e-szerződéseddel. Amennyiben, képzésünk mellett a „BIZTOSAN INDUL!” feliratot látod, akkor a jelentkezésed után 1 perccel máris küldjük az e-szerződésedet. FONTOS: e-szerződést csak a személyes adatok megadása esetén tudunk küldeni! Ha elfelejtetted volna megadni személyes adataidat a jelentkezéskor, arra kérünk, hogy ismét küldd el nekünk a jelentkezésedet a kitöltött adataiddal.
Az e-szerződés aláírását követően hozzáférést biztosítunk elektronikus portálunkhoz, az Ügyfélkapuhoz. Az első belépés alkalmával egy pár kattintásos varázsló segítségével tudod kiválasztani a kívánt fizetés módját, itt adhatod meg a költségviselőt (magánszemély, cég), itt tudod feltölteni a kedvezmény igénybevételéhez a szükséges dokumentumokat, nem utolsó sorban csatolnod kell személyes okmányaid befotózott képét.
Amennyiben nem érkezett meg az e-szerződés az e-mail címedre, vagy elakadtál az e-szerződés aláírásával, kérünk, keresd fel a képzés dedikált ügyintézőjét.
Nem, az iskolai rendszeren kívüli felnőttképzésben sajnos nem jár a diákigazolvány.

Fizetés

  • Családi kedvezmény: A képzés megkezdésekor GYED/GYES/GYET vagy GYOD -n lévő kismamák 10% kedvezményt igényelhetnek. A kedvezmény igénybevételének feltétele a gyermek anyakönyvi kivonatának feltöltése Ügyfélkapunkra a beiratkozást követően. (A kedvezmény részletfizetés és egyösszegű fizetés választása esetén is egyaránt érvényes.)
  • A képzés megkezdésekor regisztrált munkanélküliek 10% kedvezményt igényelhetnek, melyről érvényes dokumentumot a beiratkozást követően az Ügyfélkapun keresztül kell feltöltened. (A kedvezmény részletfizetés és egyösszegű fizetés választása esetén is egyaránt érvényes.)
  • Csoportos kedvezmény: hozz magaddal még legalább egy olyan jelentkezőt, aki veled együtt beiratkozik a képzésre, és a tandíj összegéből 10%kedvezményt adunk neked és annak is, akit hoztál. A kedvezményt csak új tanulóink vehetik igénybe, akik korábban nem jártak a Pannon Kincstárba. A kedvezmény igénybevételének feltétele, hogy online jelentkezéskor a megjegyzés rovatban mindenkinél szerepeljen a csoportos kedvezményt igénybevevők neve, azaz, akikkel együtt fogtok beiratkozni. Ha postai úton, e-mailen vagy személyesen jelentkeztek, akkor a neveket a jelentkezési lapra tudjátok ráírni.
  • Visszatérő-tanulói kedvezmény: 10% kedvezményt biztosítunk azon tanulóink számára, akik a második képzést is Iskolánkban végzik. A kedvezményt a korábban megszerzett Pannon Kincstár által kiállított bizonyítvány/tanúsítvány feltöltésével lehet igényelni. (A kedvezmény részletfizetés és egyösszegű fizetés választása esetén is egyaránt érvényes.)
  • A fenti kedvezményeink nem összevonhatóak egymással! Továbbá kedvezményes időszak (pl. Early Bird, akciós ár és más promóciók) alatt a fenti kedvezmények nem érvényesíthetők!
    A képzés elindulása előtt e-szerződést kötünk. Az e-szerződés részletesen tartalmazza mikor és milyen összegben kell teljesítened a tandíjat, vizsgadíjat.
    Az e-szerződés aláírását követően hozzáférést biztosítunk elektronikus portálunkhoz, az Ügyfélkapuhoz. Az Ügyfélkapun keresztül lehetőséged nyílik azonnali jóváírás mellett bankkártyával fizetni. Mivel a bankkártyás fizetés mögött egy 256 bites titkosítás gondoskodik adataid védelméről, így elmondhatjuk, hogy ez a fizetési forma a leggyorsabb és legbiztonságosabb. Ha mégis inkább más fizetési lehetőséget választanál, úgy átutalással is fizethetsz, így azonban néhány munkanap is eltelhet, amíg a jóváírást te is láthatod a rendszerben.
    Az e-szerződés aláírását követően hozzáférést biztosítunk elektronikus portálunkhoz, az Ügyfélkapuhoz. Az első belépést követően tudod kiválasztani a fizetés módját, illetve azt, hogy Te vagy a munkáltatód/cég fizeti majd a tandíjat. Céges befizetés esetén az adószámra mindenképpen szükség lesz.

    A képzés menete

    Az Ügyfélkapu / Órarend menü alatt a tanóra előtt 15 perccel elérhetővé válik az „Ugrás az online közvetítésre!” ikon, mely egy kattintással az ONLINE órára csatlakozik. Az ONLINE órához nincs szükség előre telepített szoftverre/applikációra, sőt, a magyar nyelvű környezet könnyen kiismerhető lesz. Ha az ONLINE órához nem tudsz csatlakozni, mert közbeszólt éppen az élet, akkor lehetőséged van az órát visszanézni, ezzel is szeretnénk rugalmasabbá és személyre szabottá tenni a képzés.
    A tanórák jegyzeteit az Ügyfélkapu / Órarend menü alatt a Csatolmányok oszlopban találod. A képzéshez tartozó központi tananyagot az Ügyfélkapu / Letöltések menü alól nyithatod meg.
    A képzéssel kapcsolatban általános tájékoztatóinkat az Ügyfélkapu / Letöltések menü alatt találod. Továbbá a képzés tanulmányi referense havi rendszereséggel, előre kiírt időpontban ONLINE tájékoztatót tart. Iskolánk hivatalos kommunikációs csatornája az e-mail. A képzés ideje alatt minden információt e-mailen küldünk meg, és arra kérünk Téged, hogy megkereséseidet lehetőség szerint e-mailen címezd felénk.

    Vizsgázás

    A szakmai vizsga hasonlóan működik, mint a jogosítvány megszerzése. A képzés sikeres teljesítése esetén annak eredményeiről tanúsítványt állítunk ki számodra, amellyel a központi vizsgaszervezőnél jelentkezhetsz szakmai vizsgára. A vizsga pontos idejéről és annak helyszínéről a központi vizsgaközpont tud bővebb információval szolgálni.
    A szakmai vizsgának lehet írásbeli, szóbeli és gyakorlati része, vagy kapcsolódhat hozzá előre leadandó dolgozat.
    A szakmai vizsgára minimum 2 főből álló vizsgabizottságot delegál a vizsgaközpont. A vizsgabizottság szakmájukat aktívan gyakorló szakemberekből áll majd, akik mindannyian gyakorlott vizsgáztatók.
    Ehhez a képzéshez tartozó vizsgát egy független, állami vizsgaközpontban kell letenni. Az állami vizsgaközpont vizsgadíja tapasztalataink szerint 40-60 000 Forint között van. A fő szabály az, hogy minden vizsgázó egyedül jelentkezik a vizsgaközpontnál és fizeti be a vizsga díját. Ha van rá lehetőség, akkor mi megpróbáljuk a csoportos jelentkezést, és azt, hogy a vizsgadíjat mi szedjük be és mi utaljuk tovább a vizsgaközpontnak. Természetesen ez nem zárja ki az egyéni ügyintézést. Igyekszünk a csoportodnak is biztosítani, hogy egyszerre tudjatok vizsgázni mindannyian. A vizsgázáshoz minden segítséget megadunk, kérdéseiddel nyugodtan fordulhatsz a tanulmányi referenshez is.
    Ez országról-országra változik. Van, ahol elég a bizonyítvány fordítása, van ahol az EUROPASS bizonyítvány-kiegészítő kell és olyan is van, ahol egy megfeleltetési eljárást tartanak. Természetesen minden esetben segítünk a szükséges igazolásokkal.
    A sikeres vizsgát sajnos nem tudjuk garantálni, de arra törekszünk, hogy minden tanulónk elsőre sikeresen vizsgázzon. Amennyiben ez mégsem sikerül, akkor lép életbe a vizsgagarancia, mely érvényes az összes képzésünkre. Így a sikertelen vizsgát követően 1 évig jogosult vagy visszanézni az összes elméleti órádat. Ezzel segítünk téged abban, hogy minél hamarabb sikeresen le tudj vizsgázni, ha esetleg elsőre nem sikerül. További információt a tanulmányi referenstől tudhatsz meg a vizsgagaranciával kapcsolatban.
    Jelentkezem

    Bónuszok

    több, mint 30.000 Ft értékben

    Miért nálunk végezd el?

    A Pannon Kincstár Humán Szakképző Központban több mint 15 éve biztosítjuk az utánpótlást a segítő szakmák, valamint a pénzügyi, jogi, logisztikai és más gazdasági szakterületek számára.

    A nálunk végzett tanulókkal és a szakmájukban is aktívan dolgozó oktatóinkkal az elmúlt évek alatt hatalmasra nőtt a szakmai családunk.

    Igyekszünk úgy alakítani képzési palettánkat, hogy időben felkészüljünk a változó helyzetekre és mindig magas szintű, piacképes tudást nyújtsunk.

    KÖZÖS TANULÁS, SZAKÉRTŐ TANÁROK, VISSZANÉZHETŐ ÓRÁK!

    Online foglalkozásaink során aktív tanári jelenlét mellett otthonodból tehetsz szert a naprakész és mély szakmai tudásra. Fontos, hogy óráinkon olyan szakemberektől tanulhatsz, akik szakterületükön is aktívan végzik hivatásukat. Mindezek nemcsak a sikeres vizsgához segítenek hozzá, hanem ahhoz is, hogy a munka világába csöppenve valóban helyt tudj állni.

    Ha az élet úgy hozza és ki kell hagynod egy tanórát, akkor eléred visszanézhető formában a teljes órai anyagot. A felkészüléshez használhatod a tanáraid által feltöltött, online elérhető jegyzeteket is!

    Mindezek célja, hogy a képzés során életed ritmusához alkalmazkodva tudd a tanuláshoz szükséges időt is beilleszteni a mindennapokba!

    VÁLSÁGÁLLÓ SZAKMA

    Nem sok szakma válságálló, de pénzügyi szakemberekre mindig szükség lesz, sőt, most nagyobb szükség van, mint valaha.

    FEKTESS A JÖVŐBE

    Ennyire kedvező körülmények még sosem voltak ahhoz, hogy a saját tudásod egy következő szintre emeld, új szakmát sajátíts el és új lehetőséget nyiss az életedben.

    Ismerj meg minket jobban!

    Nézd meg a bemutatkozó videónkat!

    Dedikált ügyintéződ

    Az alábbi témákkal fordulhatsz hozzám e-mailben:

    • a képzés menetével,
    • beiratkozással,
    • gyakorlattal

    kapcsolatos tudnivalók, vagy egyéb, a képzéshez fűződő kérdések.

    Nagy Anita

    tanulmányi referens

    Kérdés esetén, kérünk, írj e-mailt a [email protected] e-mail címre, mely megkeresésekre 2 munkanapon belül válaszolunk!

    Ügyfélfogadási idő:
    Kedd-Péntek 12:30-16:30
    Szombat: 7:30-15:30

    A KÉPZÉS ADATAI:

    Képzés megnevezése:
    Vámügyintéző

    Programkövetelmény azonosító száma:
    04115001

    Engedélyszám:
    E/2020/000119