A korábbi OKJ 53 814 01 Ingatlankezelő képzés megszűnt, helyette végezd el megújult, államilag elismert szakmai képzésünket ONLINE!
INGATLANKEZELŐ KÉPZÉS visszanézhető órákkal és ONLINE jegyzetekkel
NOVEMBERI AJÁNLATAINK
Szombati csoportLegnépszerűbb ajánlat!
Egyösszegű tandíjbefizetés esetén: 99 000 Ft
Ft- Jelentkezés feltétele: érettségi végzettség és társasházkezelő szakképesítés
- 3 hónap
- Oktatási napok: hetente szombaton ONLINE elméleti oktatás 8:30-15:10 között
- Jelentkezési határidő: 2024. október 25.
- Beiratkozás: folyamatosan ONLINE formában!
- Kezdés: 2024. november 9.
- Tandíj részletekben*: 3×36 900 Ft – Részletek ITT!
- AJÁNDÉK Vizsgadrukk kezelő kurzus
Hétköznapi csoportMost Popular
Egyösszegű tandíjbefizetés esetén: 99 000 Ft
Ft- Jelentkezés feltétele: érettségi végzettség és társasházkezelő szakképesítés
- 3 hónap
- Oktatási napok: hetente kedden és csütörtökön ONLINE elméleti oktatás 17:00-20:10 között
- Jelentkezési határidő: 2024. október 25.
- Beiratkozás: folyamatosan ONLINE formában!
- Kezdés: 2024. november 9.
- Tandíj részletekben*: 3×36 900 Ft – Részletek ITT!
- AJÁNDÉK Vizsgadrukk kezelő kurzus
* – További infó a GYIK-ben.
Hogyan fog ingatlankezelőként kinézni egy napod?
Az ingatlankezelő megbízási szerződés alapján, az ingatlan jellemzőinek ismeretében – gazdasági elemzés alapján – tervajánlatot készít az ingatlan fenntartására, fejlesztésére, hasznosítására, valamint ingatlanbefektetési tanácsokat ad. Az ingatlankezelő több tudományterületet érintő interdiszciplináris feladatai keretében ellátja egy ingatlan funkcionálisan meghatározott hasznosítási, üzemeltetési és felügyeleti feladatait. A különböző funkciójú ingatlanokhoz (irodaház, üzemcsarnok, lakóház, vegyes funkció stb.) kapcsolódó speciális jogi környezetet, valamint a tulajdonosi igényeket figyelembe véve önállóan megszervezi az ingatlan problémamentes, üzemszerű, költséghatékony működésének feltételeit.
Az ingatlankezelő:
- javaslatot készít a tervszerű műszaki karbantartás folyamatára, valamint a felújítási munkálatokra; megszervezi az ezek elvégzéséhez szükséges feladatokat, együttműködik a végrehajtást végző partnerekkel és felügyeli azok munkáját
- kidolgozza és működteti az ingatlan műszaki felügyeleti rendszerét -felelős az ingatlan vagyonvédelmi rendszerének működéséért, az élet-, tűz- és vagyonvédelem megszervezéséért és biztosításáért
- kapcsolatot tart a közműszolgáltatókkal és hatóságokkal -tervajánlatot készít az ingatlan fenntartására, fejlesztésére, hasznosítására, ingatlanbefektetési tanácsokat ad
- segíti az épület tulajdonosát a pénzügyi és vagyonkezelési céljai elérésében
- közreműködik a bérlői portfólió összeállításában, a piaci szegmentálásban, bérlőmegtartási és vonzási stratégiákat dolgoz ki
- tervezi és irányítja az ingatlan gazdálkodását
- elszámolásokat és riportokat készít a gazdálkodás jellemzőiről
- követi a jogszabályi változásokat és figyelemmel kíséri a műszaki (építészeti, épületgépészeti, környezetvédelmi) fejlődést.
Miből áll a képzés?
Tanúsítvány
A tananyagegységek elsajátítása után modulzáró vizsgán illetve záróvizsgán mérjük tudásodat. Ezek sikeres teljesítése a tanúsítvány kiadásának feltétele.
Gyakorlat
Segítünk abban, hogyan fogj hozzá gyakorlati helyed kereséséhez. A gyakorlati idő a képzésed kötelező része.
Szakmai vizsga
A szakmai vizsgára a megszerzett tanúsítvánnyal tudsz jelentkezni egy akkreditált vizsgaközpontban.
Munkába állás
Több évtizedes szakértelmünknek és kiterjedt szakmai kapcsolati hálónknak köszönhetően nem csak a tudást adjuk. Kifejezetten tanulóinknak szóló álláshirdetésekkel segítünk karriered beindításában.
Tananyagegységek
Gyakran ismételt kérdések
Fizetés
Jelentkezés
A képzés menete
Vizsgázás
Ismerj meg minket jobban!
A Pannon Kincstár Humán Szakképző Központban több mint 15 éve biztosítjuk az utánpótlást a segítő szakmák, valamint a pénzügyi, jogi, logisztikai és más gazdasági szakterületek számára.
A nálunk végzett tanulókkal és a szakmájukban is aktívan dolgozó oktatóinkkal az elmúlt évek alatt hatalmasra nőtt a szakmai családunk.
Igyekszünk úgy alakítani a képzési palettánkat, hogy időben felkészüljünk a változó helyzetekre és mindig magas szintű, piacképes tudást nyújtsunk.
Rólunk mondták
További kérdésed volna?
Az alábbi témákkal fordulhatsz hozzám e-mailben:
- a képzés menetével,
- beiratkozással,
- gyakorlattal
kapcsolatos tudnivalók, vagy egyéb, a képzéshez fűződő kérdések.
Tokodi Krisztina
ügyfélkapcsolati adminisztrátor
Kérdés esetén, kérünk, írj e-mailt a [email protected] e-mail címre, mely megkeresésekre 2 munkanapon belül válaszolunk.
Ügyfélfogadási idő:
Kedd-Péntek: 12:30-16:30
Szombat: 7:30-15:30